JC360 MOBILAPP

Vissza

Amennyiben Ön siker- és profitorientált, és arra törekszik, hogy cége vagy csoportja a leghatékonyabban működjön, a JC360 az Ön számára kifejlesztett szolgáltatás.

Legfontosabb funkciók:

Valós idejű munkaidőmérés és feladatadminisztráció: a munkával töltött idő akár manuális beavatkozás nélkül is, automatikusan munkafeladathoz, ügyfélhez, projekthez rendelhető

Projektmenedzsment és helyszíni munkavégzés asszisztencia: prioritások, határidők kezelése (központi feladatkiosztás és a helyszínen dolgozó alkalmazottak informálása azonnal, késés nélkül)

Telefonszámok és a beszélgetések kezelése, Telefonkönyv kiegészítők: Munkával kapcsolatos telefonbeszélgetések idejének feladathoz és ügyfélhez rendelése, magán és munka telefonszámok elkülönítése, munkahívások rögzíthetősége. Események felvétele ügyfélhez, kontaktok manuális módosítása vagy szinkronizálása CRM-ből

Kontrolling funkciók, Menedzser felület, GEO pozíció rögzítés: beosztott személyek valós idejű láthatósága (helyszín, munkafeladat, projekt, aktivitás), valamint hozzáférés a JC360 rendszer minden adatához, valós idejű láthatóság az alkalmazás által megjelenített térképen

Előre beállítható automatikus szabályok, Utazás mód: pl. az egyes telefonos alkalmazások használatának ideje vagy a megadott helyszínen való tartózkodás ideje automatikusan munkafeladathoz és ügyfélhez rendelhető. Utazási idő elkülönítése és kiválasztott munkafeladathoz, ügyfélhez rendelése

HR adminisztráció, Kérdőív: minden munkával töltött idő automatikusan elkönyvelhető, a műszakok, a kezdési idő és a pontosság bárhonnan ellenőrizhető. Helyszíni munkavégzés során az előre felvitt kérdőív kitöltése, munkafeladathoz rendelése további kiértékeléshez

Hitelesített fotó készítése és Fájlok feltöltése: a JC360 mobil alkalmazásból lehetőség van fotó készítésére, majd munkafeladathoz rendelésére időbélyeggel ellátva. Fájlok (pl.: Word, PDF, Excel dokumentumok) feltöltése és kommentek fűzése a munkafeladathoz.

CRM: kontaktok kategóriákba rendezhetősége (pl.: kolléga, partner, potenciális ügyfél), munkaesemények (teendő lista) ügyfélhez rendelése (pl.: hívás, találkozó, e-mail) megfelelő dátummal ellátva

Üzleti előnyök

  • Minden munkaidő a megfelelő munkafeladathoz, projekthez és ügyfélhez rendelhető
  • Optimalizált munkafeladat kiosztás, dolgozók kiemelkedően javuló teljesítménye (ált. 30 %-os hatékonyság növekedés)
  • Jelentősen javul a helyszíni munka hatékonysága és az értékesítők eredményessége (átl. 15-20 %-al több ügyféllátogatás)
  • A tényszerű és friss adatokon nyugvó riporting rendszernek köszönhetően átláthatóvá válik a szervezeti működés, a hatékonyság és a profitabilitás maximalizálható
  • A vezetői fókusz áthelyeződik az operatív teendők ellenőrzéséről a stratégiára és az üzletfejlesztésre
  • Jól prognosztizálhatóvá válik az értékesítési sikerráta, pontos információ áll rendelkezésre a teljes ügyfélértékről
  • Alaposabb betekintés a jelenlegi üzleti működésbe, mely lehetővé teszi a hatékonyság és a profitabilitás maximalizálását