Dokumentum Menedzsment Modul

Vissza
Dokumentum Menedzsment
Az INPHONE SaaS szolgáltató központ Dokumentum menedzsment modulja egy olyan folyamatvezérelt dokumentumiktató és -feldolgozó rendszer, amellyel az ügyfelek által faxon, e-mailben és postai úton beérkező dokumentumokat lehet rögzített folyamatok mentén feldolgozni. A beérkezett dokumentumok automatikusan kerülnek feldolgozásra, miután e-mailek esetében elektronikusan, postai küldeményeknél pedig szkennelt formában rögzítik a rendszerbe ezeket. Szintén elektronikusan kerülnek feldolgozásra a faxüzenetek is, amelyek tartalmát képformátumban tárolja el az alkalmazás. Minden beérkezett dokumentum iktatószámot kap, ezután pedig automatikusan vagy manuálisan beilleszthető egy feldolgozási folyamatba. A folyamat során a dokumentum meghatározott feldolgozási lépéseken keresztül megy át, amelynek státuszai nyomon követhetők az alkalmazásban. A beérkezett és kezelt dokumentumok között összetett metódusokkal hívható elő a keresett anyag. Vissza